BLOGGEN OVER TAXATIESOFTWARE.

referentie anne claire van kate

ANNE CLAIRE VAN KATE INNOVATIONS EN ENVALUE

LETTERDESK KOMT SNEL TOT DE KERN

Anne Claire is Marketing Projectmanager bij BORON Valuation Group. Binnen BORON werkt zij voor taxatiekantoor Envalue en KATE Innovations, dat innovatieve oplossingen biedt om taxatierapporten efficiënter op te stellen. Toen de contentschrijver van KATE stopte, zocht Anne Claire een vervangende partij. “Ik werk interim en zag dat een andere klant van mij Letterdesk al had ingeschakeld als contentbureau. Toen heb ik ook contact opgenomen. Ze hebben onze boodschap goed vertaald in de content die we nodig hadden.”

PRETTIG CONTACT

“Het contact met Alon was meteen heel prettig. Het was gewoon to the point en duidelijk. Ze begreep snel waar ik naar op zoek was en stelde ook goede vragen. Verder was het contact communicatief gewoon erg makkelijk. Dat was allemaal erg positief. In het begin hebben we vrij intensief contact gehad, soms zelfs meerdere calls per week. Dat ging hartstikke goed. Tijdens de gesprekken met KATE merk ik dat Alon echt wil weten hoe het allemaal precies in elkaar zit.”

“Daarnaast is Alon erg flexibel. We plannen periodiek een call in met de klant, om de inhoud van de blogs te bespreken. Als er onverhoopt iets verandert in de planning, weet Alon daar goed mee om te gaan. Ze blijft altijd heel relaxed.”

SNEL TOT DE KERN

“Ik hoopte dat Letterdesk de complexe materie van KATE snel eigen kon maken en de branche zou begrijpen. En dat was ook zo. Al binnen een paar sessies kwam Alon tot de kern van de boodschap. Ook bij Envalue hoorde ik dat terug.”

“Wat we ook erg fijn vinden aan Letterdesk, is hun objectieve blik. Soms adviseert Alon ons om bepaalde tekst anders te formuleren, zodat iemand met minder kennis over het onderwerp het ook kan begrijpen. Bijvoorbeeld door woorden die eigenlijk niet zoveel toevoegen, te vermijden. Zo worden onze teksten mooi aangescherpt en komen we nog beter tot de kern.”

PROACTIEF ADVIES

“Ik vind het al met al heel fijn werken met Letterdesk. Eerst hebben we een volgorde bepaald in de serie blogs. Daarin dacht Alon heel goed mee. Ze adviseert ons bijvoorbeeld over de opbouw van de tekst, zodat we de lezer meenemen in het verhaal door de verschillende blogs.”

“De blogs worden hoe wij ze voor ons zien. Dat geldt ook voor een whitepaper van Envalue. Ook daar geven ze complimenten aan de schrijvers van Letterdesk, over hoe zij de essentie wisten te pakken van een complex onderwerp.”

“We willen met de blogs laten zien dat KATE de juiste kennis in huis heeft en ons profileren als kennisleider in het vakgebied. Dat was het doel en dat hebben we behaald met de hulp van Letterdesk. Ik zou Letterdesk dan ook zeker aanraden aan andere bedrijven.”

BEKIJK EEN VAN ONZE BLOGS VOOR KATE